CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 28, 2012

KEHIDUPAN

Dalam hidup ini banyak benda berlaku dan terus berlaku.Dari awal kelahiran kita hingga hujung nyawa,sentiasa diwarnai dengan asam garam kehidupan.Adakalanya ia membuatkan kita hilang arah dan hala tuju sebagai seorang manusia yang waras.Mahu tidak mahu kita kena melaluinya dengan hati yang tabah.Tak semua yang terjadi pada diri kita dalam hidup ini buruk. And if you have a bad luck in your life,stay calm and just face it :)


Aku bersyukur kerana masih mampu bernafas di muka bumi ALLAH ini .Walaupun sedar diri kecik dan hina ini merupakan hamba yang serba serbi cacat di mata-Nya.Semua yang aku ada serba tak kena.Entah apa yang tak kena,yang pasti apa yang aku ada cukup sempurna cuma aku saja yang tak menghargainya.

I got a lovely mama.Ya,a woman who always protect me no matter what happens.Who always stand by my side when im sad and happy.Yang selalu care about aku time aku sakit,care pasal study aku,hidup aku, mkan pakai aku.Individu yang paling menceriakan hidup aku.Individu yang suka marah aku bila aku buat perangai seta aku dan the most importand,seorang individu yang tabahkan aku hingga aku jadi apa yang aku jadi sekarang.Terima kasih kerana memberi anugerah yang paling hebat ini muncul dalam hidupku Ya Allah.

I also ada siblings yang membantu.Ada arwah abang yang paling awesome in the world.Tapi Allah lagi sayang my awesome brother.Semoga kau bahagia disana abang.Dan tak lupa aku ada seorang adik yang comel.Walaupun aku dengan dia sering bergurau kasar,mencakar sana sini,bergusti seperti lelaki sasa.At least i know she love me and i love her too.


Peneman hidup?Memang diakui semua orang amat memerlukan seseorang dalam hidupnya untuk sempurnakan lagi kehidupan.But, aku rasa tak perlu aku bicara mengenai ini kerana hati ini masih belum layak dimiliki dan dihargai.



So what the meaning of life? for me there are simple answer for this question,"Whatever you want it to be".Oleh itu aku nak menjalani kehidupan aku dengan cara aku!Aku tidak akan amik kisah apa yang semua anjing-anjing pendengki yang sering memburu aku, manyalak mengenai aku.Kerana aku tahu kehidupan aku lebih bahagia akibat kehadiran anjin-anjing durjana ini.Terima kasih wahai anjing-anjing kerana sudi membantu aku melangkahkan kaki ke SYURGA ABADI di akhirat nanti.